Tickets Υποστήριξης

Ticket Support - BillingUp

Μέσα από το διαχειριστικό του BillingUp, στο αριστερό μέρος της οθόνης υπάρχει το κουμπί “Email Support”, το οποίο πατώντας το, ανοίγει ένα παράθυρο που περιέχει μια φόρμα.

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας καθώς και το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. Μόλις υποβάλετε το αίτημα θα δημιουργηθεί ένα ticket υποστήριξης και κάποιος εκπρόσωπός μας θα σας απαντήσει το συντομότερο, στο email που έχετε δηλώσει.

Για να μην υπάρξει πρόβλημα στην προτεραιότητα του αιτήματός σας, παρακαλείσθε να απαντάτε στα emails που θα σας αποστέλονται από εμάς.

Το ωράριο υποστήριξης είναι από τις 09:00 – 15:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή, εκτός αργιών.